بلاگ فراتوانمند

چرا فراتوانمند ؟

فهرست مطالب

در طی 3 سال گذشته از زمان تاسیس فراتوانمند ما تمام تلاش خود را کردیم، تا یک سایت جامع و کامل در حوزه تسهیل گری بین خریداران و فروشندگان تبدیل شویم. و همچنین بیش از 3 سال مورد اعتماد کسب و کارهای اینترنتی بودیم و در ادامه هم خواهیم بود. اما به نظر شما مزیت اصلی فراتوانمند چیست، که توانسته است تا جای خود را در کسب و کارها بین خریداران و فروشندگان باز کند؟

زیاد بودن سایت ها نمایش کالا و نداشتن تخصص در فروش کالا :

شما امروز تنها با یک سرچ در اینترنت، خود می توانید مشاهده نمایید که به تعداد زیادی سایت تبلیغ محصول وجود دارد که هیچکدام تخصصی در فروش واقعی کالا ندارند، اما یکی از مهم ترین مزیت های فراتوانمند این است که می توانید محصول خود را در سایت فراتوانمند در مدت زمان کمی بفروش برسانید و این موضوع برای فروشندگان کالا بدون دریافت کمیسیون و رایگان است. 

خرید و فروش بدون واسطه :

از اهداف اولیه و مهم سایت فراتوانمند ترویج داد و ستد بین شهروندان، معامله مستقیم و بدون واسطه برای مردم بود است. که در نبود واسطه بین معامله کالا باعث می شود که کالاها با قیمت اصلی خود که به مراتب پایین تر است بفروش برسد که این فرصت برای کسب و کارهای بسیار مناسب است و همچنین برای خریداران کالا با ارزش است.

سهولت در دسترسی :

در سایت فراتوانمند تمامی کالاها بر اساس نوع شهر و کالاهای مختلف تقسیم بندی شده است و از این جهت جستجوی کالا بسیار آسان شده است و همچنین بارگذاری کالا در سایت فراتوانمند با سرعت بالای انجام می گیرد و امکان چت و گفتگوی با هر فروشنده در داخل سایت فراتوانمند امکان پذیر است.

توسعه فروش کالای نو :

سایت فراتوانمند درحال حاظر تمام تمرکز خود را در جهت توسعه فروش کالای نو گذاشته است و به دنبال توسعه و گسترش این حوزه بوده است. فراتوانمند مرجعی است که می توان از طریق آن بدون واسطه و خیلی سریع محصولات خود را به فروش رساند و از مهم ترین مزایای فراتوانمند توسعه بازار فروش کالای نو و کمک به فروشندگان در جهت کاهش زمان فروش محصولات است. و همچنین کمک به خریداران در جهت جستجوی سریع محصولات می باشد.

مطالب جدید

بیشتر بدانید

تبلیغات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها