بلاگ فراتوانمند

راهنمایی خرید امن

فهرست مطالب

فراتوانمند یک سایت جستجوی هوشمند فروشگاه است که فروشنده های اینترنتی را با انجام احراز هویت آدرس فروشگاه به شما کاربران معرفی می کند، و ماموریت فراتوانمند ارائه شفاف اطلاعات فروشگاه و قیمت هر فروشنده است باتوجه به اینکه کاربران بعد از کلیک بر روی لینک فروشنده وارد سایت فروشنده و یا پیج اینستاگرام فروشنده می شود فراتوانمند در فرایند خرید کالا و پرداخت وجه کالا هیچ دخالتی ندارد و نمی تواند مسئولیت بپذیرد اگر چه با دریافت نظرات شما کاربران فروشگاه های موجود در فراتوانمند رتبه بندی می شود و یا در صورت انجام تخلف حذف می شود، با این حال جهت امنیت بیشتر در هنگام خرید اینترنتی لطفا به مطالب زیر توجه فرمایید.

بررسی روش ارسال محصول

قبل از انجام خرید حتما از روش ارسال فروشگاه اطمینان حاصل کنید نوع روش ارسال تمامی فروشگاه های در سایت فراتوانمند قبل از ثبت محصول توسط صاحب فروشگاه خوداضهاری شده است که می توانید در تصویر زیر مشاهده فرمایید.

بررسی روش پرداخت

قبل از خرید حتما از روش پرداخت فروشگاه اطمینان حاصل کنید و در صورتی که از مبلغ بالا خرید می کنید و اگر اطمینان ندارید حتما گزینه پرداخت در محل را از فروشنده کالا درخواست کنید و حتما پرداخت فروشگاه را با نوع پرداخت درج شده توسط صاحب فروشگاه در فراتوانمند بررسی فرمایید، در صورتی که از پرداخت آنلاین در سایت فروشنده استفاده می کنید حتما اینماد فروشگاه مربوطه را بررسی فرمایید و در صورت نداشتن اینماد از انجام پرداخت آنلاین خودداری فرمایید.

بررسی مشخصات فنی محصول

حتما قبل از خرید مشخصات فنی درج شده محصول را در سایت فراتوانمند مطالعه فرمایید مشخصات درج شده توسط مدیر فروشگاه خوداضهاری شده است و حتما این مشخصات را با سایت فروشنده و یا پیج اینستاگرام فروشنده بررسی فرمایید و در صورت عدم مطابقت مشخصات فنی این موضوع را توسط گزینه ثبت تخلف به فراتوانمند اطلاع رسانی فرمایید.

گزینه ثبت تخلف در فراتوانمند

انجام تماس تلفنی با فروشگاه

فروشگاه های که محصولات خود را در فراتوانمند ثبت می کنند موظف هستند تمامی اطلاعات فنی محصول، قیمت محصول، موجود و یا عدم موجود را در فراتوانمند به روزرسانی کنند و بهتر است شما کاربران قبل از خرید یک بار با فروشنده تماس تلفنی داشته باشید و از قیمت و اطلاعات محصول اطمینان حاصل فرمایید در صورتی که در تماس تلفنی اطلاعات ارائه شده مطابق با اطلاعات درج شده در سایت فراتوانمند نبوده است این موضوع را از طریق ثبت گزارش تخلف در فراتوانمند اطلاع رسانی فرمایید.

تحویل کالا

حتما از فروشنده کالا بخواهید محصول شما را توسط اداره پست و یا تیپاکس ارسال کنند و زمانی که مامور تحویل کالا مراجعه کرد در حضور مامور کالا بسته را باز فرمایید و از صحت کالا اطمینان حاصل کنید.

نکات زیر را توجه فرمایید

1- در خرید کالا به هیچ عنوان بیعانه پرداخت نکنید و در صورتی که فروشنده کالا درخواست بیعانه کرد حتما این موضوع را از طریق گزارش ثبت تخلف اطلاع رسانی فرمایید. 2- حتما از محصولی که خرید می کنید درخواست فاکتور رسمی از فروشنده کالا بخواهید 3- درصورتی که فروشنده کالا برای شما مزاحمتی ایجاد کرد حتما از طریق ثبت تخلف به فراتوانمند اطلاع رسانی فرمایید.

امیدواریم توانسته باشیم تمام نکات مهم در هنگام خرید آنلاین را توضیح داده باشیم امیدواریم شما کاربران محترم از فروشندگان سایت فراتوانمند خرید خوبی را داشته باشید.

مطالب جدید

بیشتر بدانید

تبلیغات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها